Nasza polityka zwrotów i zwrotów obowiązuje przez 30 dni. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany iw takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Kilka rodzajów towarów jest zwolnionych ze zwrotu. Towary które zostały uszkodzone, pozbawione oryginalnego opakowania, urządzenia które zostały podpięte pod źródło zasilania.
Dodatkowe przedmioty bezzwrotne:
Karty podarunkowe
Oprogramowanie do pobrania
Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.
Prosimy nie odsyłać zakupu do producenta.
Zwroty pieniędzy
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu 7 dni.
Opóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, może minąć trochę czasu, zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany, często mija trochę czasu.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem sklep@polautomation.pl.
Wyprzedaż przedmiotów
Zwrotowi podlegać mogą wyłącznie artykuły o regularnej cenie. Przedmioty z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.
Wymiany
Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres sklep@polautomation.pl i wyślij przedmiot na adres: Polautomation Sp.z o.o. Stefana Okrzei 22 58-240 Piława Górna
Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłaniu go bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt prezentowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie wysłany do Ciebie bon podarunkowy.
Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie lub osoba, która dała prezent, wysłała zamówienie do siebie, aby przekazać je później, wyślemy zwrot pieniędzy osobie, która kupiła prezent, a on dowie się o Twoim zwrocie.
Dostawa i zwroty
Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres: {adres fizyczny}.
Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.
W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas potrzebny na dotarcie wymienionego produktu do Ciebie może się różnić.
Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami pod adresem sklep@polautomation.pl w przypadku pytań dotyczących zwrotów i zwrotów.